تعهدات ارزی
تسهیل ایفای تعهدات ارزی در بسته سیاستی برگشت ارز حاصل از صادرات
خرداد 30, 1400
مرز نوردوز
نشست مرزی هیاتهای گمرکی ایران و جمهوری ارمنستان در مرز نوردوز
خرداد 30, 1400

الزام تعیین رشته فعالیت‌های کارت بازرگانی در سامانه یکپارچه اعتبارسنجی و رتبه‌بندی

سامانه یکپارچه اعتبارسنجی

قابل توجه کاربران محترم سامانه جامع تجارت خارجی؛

پیرو اطلاع‌رسانی قبلی با موضوع *الزام تعیین رشته فعالیت‌های کارت بازرگانی در سامانه یکپارچه اعتبارسنجی و رتبه‌بندی* توضیحات تکمیلی به شرح ذیل ایفاد می‌گردد:

1- بازرگانانی که تا تاریخ‌های اعلام شده اقدام به ثبت نهایی رشته فعالیت‌ها در سامانه مذکور نکرده‌ باشند، هیچ رشته فعالیت فعالی در ثبت سفارش‌ها نخواهند داشت.

2- بازرگانان محترم بعد از تاریخ‌های اعلام‌شده نیز امکان ثبت نهایی رشته فعالیت‌ها را خواهند داشت. الزام مطرح شده در اطلاعیه اصلی به منظور اجتناب از مشکلات احتمالی در فرایند ثبت سفارش عنوان شده است.

3- بازرگانان بر اساس رتبه‌بندی تعداد محدودی رشته فعالیت را می‌توانند ثبت نمایند. با این وجود ملزم به انتخاب تمامی رشته فعالیت‌های خود نیستند و هر زمانی می‌توانند رشته فعالیت‌های باقیمانده را اضافه نمایند. باید توجه داشت که چنانچه رشته فعالیتی انتخاب و ثبت نهایی گردد، تا ویرایش بعدی رتبه‌بندی امکان تغییر یا حذف آن میسر نخواهد بود.

در صورت بروز هرگونه ابهام یا مشکل در خصوص ثبت رشته فعالیت‌ها، بازرگانان محترم می‌توانند از طریق ثبت *درخواست بازبینی* در سامانه یکپارچه اعتبارسنجی و رتبه‌بندی یا *واحد مشاوره سازمان مدیریت صنعتی* اقدام به پیگیری نمایند.

اگر به اخبار حوزه تجارت علاقه مند هستید، می توانید مطالب بیشتر را  از طریق سایت زینو تجارت در بخش اخبار دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.