نشست هیئت مدیره با آقای سجاد نژاد رایزن بازرگانی سوریه
اسفند 11, 1399
دکتر ظهوری
دیدار با سفیر تام الاختیار جمهوری اسلامی ایران در جمهوری ارمنستان
اسفند 11, 1399

بازدید هیئت مدیره از کارخانه های بزرگ تولیدی

بازدید هیئت مدیره زینو تجارت امین از کارخانه های بزرگ تولیدی، به منظور صادرات کالاهای باکیفیت ایرانی در تاریخ سوم خرداد ماه سال جاری صورت گرفت.

اسامی کارخانه هایی که از آن ها بازدید شد سیم و کابل مغان، پنیر میامی و طب پلاستیک است.

کارخانه سیم و کابل مغان، قدمتی بیش از 30 سال دارد که یکی از برند های معتبر ایران و کشورهای منطقه است.

این شركت با توليد انواع سيم و كابل فشار ضعيف بويژه دربخشهای صنعتی و ساختمانی از شهرستان شاهرود واقع در استان سمنان شروع به فعالیت کرد. پس از 14 سال همزمان با رشد روز افزون تقاضای سيم و كابل مخابراتی از طرف صنايع مخابراتی ايران، هيئت مديره شركت اقدام به تاسيس واحد جديد كابلهای مخابراتی در شهرك صنعتی شاهرود نمود .

شرکت سیم و کابل مغان از سال 2007 با خرید ماشین آلات مدرن اروپایی یکی از جدیدترین و بزرگ ترین کارخانه های کابلسازی در سطح کشور محسوب می شود.

شرکت طب پلاستیک نوین، تولیدکننده نمونه کشوری و صادرکننده نمونه استانی ظروف یکبار مصرف بهداشتی، دارویی و غذایی ؛ فعالیت تولیدی خود را از سال 1377 با هدف تامین نیاز بازار داخلی با قابلیت رقابت در بازارهای منطقه‌ای آغاز کرد.

طی نشستی که با مدیرعاملان این کارخانه های بزرگ تولیدی صورت گرفت، بر لزوم بیشتر صادرات غیر نفتی تاکید شد و جهت همکاری مشترک برای صادرات تولیدات این کارخانه ها تفاهم شد.

همکاران ما در شرکت مدیریت صادرات زینو تجارت امین با کسب اطلاعات روز بازرگانی سعی در پیشرفت این حوزه دارند، تا با افتخار بتوانیم در عرصه بین الملل خدمت رسانی کنیم.

شرکت زینو تجارت امین مشتاقانه به دنبال همکاری طولانی مدت و مستحکم با شما می باشد. شما می توانید به جهت عقد جلسات کاری و یا کسب اطلاعات بیشتر از طریق تماس تلفنی با کارشناسان واحد بازرگانی ما ارتباط برقرار کنید.

این جلسه در تاریخ سوم خرداد ماه سال هزارو سیصد و نود و نه برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.