گمرک شهید رجایی بندرعباس
متروکه شدن 6 هزار کانتینر کالا در گمرک شهید رجایی بندرعباس
تیر 20, 1400
پروازهای ایران و ارمنستان
پروازهای ارمنستان افزایش می‌یابد
تیر 20, 1400

حضور سرکنسول ایران در کربلا در شرکت زینو تجارت امین

سرکنسول ایران در کربلا

جناب آقای دکتر کریمی سرکنسول ایران در کربلا (استان نینوا) با حضور در محل شرکت، ضمن تقدیر از رویکرد صادرات محور شرکت مدیریت صادرات زینو تجارت امین، برای سرمایه گذاری چند پروژه در کشور عراق دعوت بعمل آورد. وی با اشاره به اینکه توسعه روابط دو جانبه اقتصادی فیمابین دو کشور موجب افزایش امنیت و ثبات منطقه خواهد شد؛ افزود: یکی از اقدامات کنسولگری ایران در عراق، ایجاد بستر مناسب جهت بهبود وضعیت سرمایه گذاری ایرانیان در خاک آن کشور و متقابلا تامین امنیت و تحقق خواسته های به حق تجار و تولید کنندگان از سوی طرف عراقی است. وی با اشاره به وجود مشکلات فیمابین تجار ایرانی و عراقی که عمدتا در مسائل مالی رخ می دهد، اشاره کرد: ما با ایجاد یک رابطه متعهدانه و مبتنی بر قرداد رسمی موجبات رفع این سری از مشکلات را فراهم آورده ایم.

در این نشست که با حضور مدیرعامل، رئیس و اعضای هیئت مدیره شرکت برگزار شد، رئیس هیئت مدیره شرکت ضمن خیر مقدم به آقای دکتر کریمی،سرکنسول ایران در کربلا توضیحاتی راجع به نحوه و سوابق فعالیت این شرکت ارائه نمود و افزود: زینو تجارت تمایل دارد تا با تمام ظرفیت خود در راستای افزایش صادرات و تسهیل این امر برای تولید کنندگان ایرانی و نیز سرمایه گذاری در عراق، اقدام نماید که بی تردید این امر موجب بهبود روابط اقتصادی 2 کشور باشد و از پیشنهادات ایشان استقبال می کند.

در این جلسه مدیر عامل زینو تجارت نیز با ارائه گزارشی از روند فعالیت های های اخیر  این شرکت در تعامل و عقد قرارداد با شرکت های تولیدی و نیز توانمندی های  زینو تجارت در کشورهای منطقه، بالاخص جمهوری ارمنستان، روسیه و کردستان عراق از حضور در جنوب عراق نیز ابراز خرسندی کرد

این نشست در تاریخ 1400/04/19 در شرکت مدیریت صادرات زینو تجارت برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.