بازدید هیئت مدیره از کارخانه های بزرگ تولیدی
اسفند 25, 1399
پرچم ارمنستان
ارمنستان(قسمت اول)
اسفند 25, 1399

دیدار با سفیر تام الاختیار جمهوری اسلامی ایران در جمهوری ارمنستان

دکتر ظهوری

هیئت مدیره شرکت زینو تجارت امین با جناب آقای دکتر ظهوری سفیر محترم کشور جمهوری اسلامی ایران در محل سفارت‌مان در کشور ارمنستان دیدار و گفتگو کردند.

دکتر ظهوری ضمن خیرمقدم به مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت زینو تجارت امین و هیئت همراه، به تبیین روابط تاریخی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی دوجانبه میان دو کشور و ظرفیت های تجاری جمهوری ارمنستان پرداخت.

در ابتدای این نشست رئیس هیئت مدیره شرکت زینو تجارت ضمن تشکر از استقبال گرم سفیر محترم و اقدامات قابل توجه سفارت ایران در تسهیل امور تجار و ایرانیان مقیم ارمنستان، به تشریح سوابق فعالیت های تجاری شرکت در روسیه و عراق پرداخت.

در ادامه این دیدار جناب آقای ظهوری با اشاره به قوانین و مقررات ارمنستان، ظرفیت های سرمایه گذاری و تجارت در این کشور را تشریح نمود و اظهار داشت باتوجه به روابط دیرینه مردم ایران و ارمنستان و نیز اختلافات عمیق سیاسی پیش آمده در سالهای اخیر و کاهش سطح روابط تجاری جمهوری ارمنستان با همسایگان غربی و شرقی خود یعنی ترکیه و آذربایجان، و با درنظر گرفتن این نکته که ارمنستان عضو کشورهای CIS است، توصیه اکید ایشان به تجار ایرانی، داشتن یک نگاه فراگیر و بلندمدت به این بازار چند صدمیلیونی و افزایش سطح روابط اقتصادی بواسطه ارمنستان با این کشورها بود.

در آخر مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت با اشاره به نقش بی بدیل سفارتخانه ها در توسعه مناسبات و افزایش صادرات غیرنفتی جمهوری اسلامی ایران برای تحقق اقتصاد مقاومتی در شرایط تحریم، از نگاه ارزشمند سفیر محترم به مقوله دیپلماسی اقتصادی قدردانی کردند.

این جلسه در تاریخ بیستم بهمن ماه سال یکهزار و سیصد و نود و نه هجری شمسی برگزار شد.

شرکت زینو تجارت امین مشتاقانه به دنبال همکاری طولانی مدت و مستحکم با شماست. 

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر از فرصت های تجارت و سرمایه گذاری در کشورهای حوزه CIS و نیز ورود به بازارهای جهانی، از طریق تماس تلفنی با کارشناسان ما در واحد بازرگانی ارتباط برقرار کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.