نشست دکتر مهدیقلی مجری صدا و سیما با هیئت مدیره شرکت
دی 27, 1399

مذاکره هیئت تجاری آفریقا با مدیران شرکت زینو تجارت

در این دیدار صمیمی جمعی از فعالان اقتصادی از کشور های ساحل عاج، غنا، بورکینافاسو، نیجر و مالی با مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره شرکت زینو تجارت امین جناب آقای مهندس سید محمد حسینی و دکتر سید محمود حسینی در دفتر مرکزی شرکت زینو تجارت به مذاکره و گفتگو پرداختند.

در ابتدا جلسه به تشریح ظرفیت ها و حوزه های فعالیت کنونی شرکت زینو تجارت امین که عبارت است از مواد غذایی، پتروشیمی و مصالح ساختمانی اشاره شد، سپس گفتگو پیرامون اهداف و دستاوردهای شرکت بود. در ادامه مذاکره بر لزوم افزایش همکاری های دو جانبه بین کشور های غرب آفریقا و جمهوری اسلامی ایران پرداخته شد.

طی این جلسه هیئت آفرقایی اطلاعات به روز و مفیدی از فرصت های تجاری کشور آفریقا به ما معرفی کردند. علاوه بر فرصت های تجاری در خصوص ثبت شرکت و طرق ارسال به صرفه و فوری بار صحبت شد.

به نقل از فعالان اقتصادی کشور های ذکر شده برای فعالیت در عرصه تجارت بین الملل با استفاده از ظرفیت های اقتصادی و علمی کشور ایران فرصت های ارزنده ای برای تجارت و بازرگانی وجود دارد.

در نتیجه با توجه به موارد ذکر شده در جلسه و پتانسیل های کشور آفریقا و ظرفیت های کنونی کشور فرصت مناسبی برای صادرات و همکاری می باشد.

همکاران ما در شرکت مدیریت صادرات زینو تجارت امین با کسب اطلاعات روز بازرگانی سعی در پیشرفت این حوزه دارند، تا با افتخار بتوانیم در عرصه بین الملل خدمت رسانی کنیم.

شرکت زینو تجارت امین مشتاقانه به دنبال همکاری طولانی مدت و مستحکم با شما می باشد. شما می توانید به جهت عقد جلسات کاری و یا کسب اطلاعات بیشتر از طریق تماس تلفنی با کارشناسان واحد بازرگانی ما ارتباط برقرار کنید.

این جلسه در تاریخ پانزدهم مهر ماه سال هزارو سیصد و نود و نه برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.