انتخابات پارلمانی ارمنستان
پیروزی قاطع حزب پاشینیان در انتخابات پارلمانی ارمنستان
تیر 2, 1400
پاکستان
روابط تجاری آزاد با پاکستان را دنبال می‌کنیم
تیر 2, 1400

اعلام پیروزی نیکول پاشینیان، نخست وزیر ارمنستان

نخست وزیر ارمنستان

لحظاتی پیش نیکول پاشینیان، نخست وزیر ارمنستان در مقر حزب پیمان مدنی طی سخنانی با اعلام پیروزی در انتخابات پیش از موعد مجلس ملی ارمنستان، که در روز یکشنبه برگزار گردید، این پیروزی را پیروزی مردم ارمنستان توصیف و از همه دست اندر کاران و همچنین اعضای ستاد انتخاباتی خود تشکر نمود.

پاشینیان طی سخنان خود از دکتر حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان، بخاطر حمایت از ارمنستان تشکر و قدردانی نموده، همچنین انتخاب “آیت الله دکتر ابراهیم رئیسی”، را مجددا تبریک گفته و آرزو نمود که روابط ارمنستان با جمهوری اسلامی ایران گسترده تر گردند.

درادامه سخنان خود، نخست وزیر منتخب ارمنستان از همه ناظرین خارجی حاضر درارمنستان تشکر نموده، همچنین از روسای جمهور روسیه، ایالات متحده و فرانسه، بعنوان اعضای گروه مینسک، به جهت کمک و مساعدت به ارمنستان قدردانی نمود.

پاشینیان همچنین اعلام نمود که با همکاری آرائیک هاروطونیان، رئیس جمهور آرتساخ (قره باغ) تلاش برای به دفاع از منافع ملی را افزایش داده و جهت ایجاد صلح و ثبات در منطقه از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

پاشینیان درابتدای سخنان خود و با اشاره اطلاعات واصله از ستاد انتخاباتی خود اعلام نمود که حزب پیمان مدنی به ریاست وی، در انتخابات پیروز گشته و آماده تشکیل دولت میباشد.

پاشینیان در پایان همه مردم را دعوت کرد، تا در گردهم آیی روز دوشنبه در میدان جمهوری ایروان ، که به مناسبت این پیروزی برگزار میگرددحاضر شوند.

اگر به اخبار حوزه تجارت علاقه مند هستید، می توانید مطالب بیشتر را  از طریق سایت زینو تجارت در بخش اخبار دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.