تبریک نخست وزیر ارمنستان به حجت الاسلام ابراهیم رئیسی
خرداد 31, 1400
انتخابات پارلمانی ارمنستان
پیروزی قاطع حزب پاشینیان در انتخابات پارلمانی ارمنستان
خرداد 31, 1400

بازدید معاون وزیر کشور از اجرای طرح ساماندهی مرز باشماق و پنجره واحد فیزیکی سالن تجاری گمرک

دین پرست

بازدید دکتر دین پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی وزیر کشور و هیئت همراه از اجرای طرح ساماندهی مرز باشماق و نیز بازدید از پنجره واحد فیزیکی سالن تجاری گمرک باشماق و نیز بازدید از مرز های بازارچه ای موقت شیخان مریوان و مله خورد سروآباد و استماع نظرات و دیدگاههای کارگزاران و نمایندگان مرزنشینان مریوان، سروآباد و بانه در جلسه ای که به همین منظور تشکیل شده بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی وزیر کشور گفت: ایجاد اشتغال پایدار در مناطق مرزی اولویت اقتصادی دولت است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ بابک دین پرست در جمع اعضای تعاونیهای مرزنشین شهرستانهای مریوان، سروآباد و بانه با بیان این مطلب اظهار داشت: دولت بیش از ۴۲۰۰ میلیارد تومان مشوقهای معیشتی و تخفیف سود بازرگانی برای اعضای تعاونیهای فعال استانهای مرزنشین پیش بینی کرده است.

وی افزود: این مشوقها برای مرزنشینانی که فعالیتهای خود را اظهار و ثبت سفارش نموده و در چرخه قانونی تعاونیهای مرزنشین فعالیت می کنند و به صورت فصلی این کمک معیشتی به حساب آنها واریز می شود.

دین پرست در ادامه از مرزنشینان خواست با ثبت نام در سامانه ساماندهی تعاونی های مرزنشینان از مزایای پیش بینی شده توسط دولت استفاده کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی وزیر کشور تاکید کرد: دستگاههای اجرایی متولی شرایط را برای تسهیل در ارائه خدمات بهتر فراهم کنند.

وی خاطر نشان کرد: هدف از توسعه و تقویت بازارچه های موقت مرزی تسهیل در فعالیت های اقتصادی و افزایش کسب و کار فعالین و مرزنشینان است.

دین پرست در پایان گفت: ایجاد زیرساختها و انبار مورد نیاز برای تعاونیهای مرزنشینان در اولویت توسعه بازارچه های مرزی قرار دارد.

منبع: خبر گمرکی

اگر به اخبار حوزه تجارت علاقه مند هستید، می توانید مطالب بیشتر را  از طریق سایت زینو تجارت در بخش اخبار دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.