نشست دکتر مهدیقلی مجری صدا و سیما با هیئت مدیره شرکت
بهمن 6, 1399
نشست مدیران زینو تجارت با آقای مهندس باقری
بهمن 6, 1399

دیدار هیئت مدیره شرکت زینو تجارت از شرکت مینو

مدیرعامل شرکت مینو ضمن خوش آمد گویی به هیئت مدیره شرکت زینو تجارت امین، با اشاره به سابقه و قدرت آن شرکت تولیدی اظهار داشت، گروه مینو متشکل از 15 شرکت زیر مجموعه است که شیش تولیدی آن مرتبط با حوزه شکلات و بیسکوئیت است.

به نحوی که روزانه فقط  یک میلیون و پانصد عدد ساقه طلائی توسط شرکت پخش قاسم ایران در سطح کشور توزیع و به فروش می رسد.

مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره شرکت زینو تجارت امین نیز ضمن تشکر از استقبال گرم و صمیمی مدیر عامل شرکت مینو، جناب آقای مهندس حضرت زاد و مدیر بازرگانی آن شرکت جناب آقای نجفیان، با اشاره به ظرفیت ها و توانمندی های شرکت زینو تجارت در حوزه صادرات و واردات در زمینه مواد غذائی و تجربه تجارت با کردستان عراق و فدراسیون روسیه و برخی از کشور های آفریقائی، ایجاد یک رابطه تجاری و مستحکم فیمابین شرکت مینو و شرکت زینو تجارت را خواستار شد.

مهندس حضرت زاد نیز با اشاره به موارد و شرایط همکاری افزود. شرکت مینو از توسعه صادرات استقبال می کنه و درهمین راستا چند سالی است که در حوزه آفریقا نیز فعالیت نموده و آماده همکاری با شرکت زینو تجارت امین خواهد بود.

همکاران ما در شرکت مدیریت صادرات زینو تجارت امین با کسب اطلاعات روز بازرگانی سعی در پیشرفت این حوزه دارند، تا با افتخار بتوانیم در عرصه بین الملل خدمت رسانی کنیم.

شرکت زینو تجارت امین مشتاقانه به دنبال همکاری طولانی مدت و مستحکم با شما می باشد. شما می توانید به جهت عقد جلسات کاری و یا کسب اطلاعات بیشتر از طریق تماس تلفنی با کارشناسان واحد بازرگانی ما ارتباط برقرار کنید.

این جلسه در تاریخ بیست و هفت مهر ماه سال هزارو سیصد و نود و نه برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.