مذاکره هیئت تجاری آفریقا با مدیران شرکت زینو تجارت
دی 29, 1399
دیدار هیئت مدیره شرکت زینو تجارت از شرکت مینو
دی 29, 1399

نشست دکتر مهدیقلی مجری صدا و سیما با هیئت مدیره شرکت

نشست هیئت مدیره شرکت زینو تجارت امین با دکتر مهدیقلی مجری صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پیرامون ظرفیت های صادراتی شرکت و برنامه ریزی های اولیه جهت توسعه صادرات به کشور های آفریقای غربی.

در ادامه این نشست پیرامون وضعیت نابسامان اقتصادی گفتگو شد و دغدغه بازرگانان علی الخصوص صادرکنندگان در خصوص سیاست های دولت و مسئله رفع تعهدات ارزی توسط مدیر عامل شرکت زینو تجارت امین جهت انعکاس رسانه ای به مسئولان ذیربط  مطرح شد.

مهندس حسینی با اشاره به اینکه صادرکنندگان تنها مجرای ورود ارز به کشور هستند، اظهار داشت سیاست بانک مرکزی مبنی بر نرخ گذاری پایین ارز نیمایی به نسبت ارز آزاد یکی از مشکلاتی است که تجار را از اظهار ارز و ورود آن به کشور بی رغبت می کند که می بایست در اسرع وقت نسبت به رفع این مساله اقدام عاجل صورت پذیرد.

طی این جلسه در مورد ظرفیت های صادرات کشور آفریقا و تاثیر چشم گیر بکارگیری توانمندی روستائیان و مشاغل خانگی در توسعه صادرات بحث و تبادل اطلاعات شد.

در این گفتگو به ظرفیت های روستا های کشور در حوزه های تولید که با توجه به هزینه های به صرفه و  اقتصادی با در نظرگرفتن سیاست های کلان اقتصاد مقاومتی می تواند گامی موثر در توسعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی باشد، صحبت شد.

همکاران ما در شرکت مدیریت صادرات زینو تجارت امین با کسب اطلاعات روز بازرگانی سعی در پیشرفت این حوزه دارند، تا با افتخار بتوانیم در عرصه بین الملل خدمت رسانی کنیم.

شرکت زینو تجارت امین مشتاقانه به دنبال همکاری طولانی مدت و مستحکم با شما می باشد. شما می توانید به جهت عقد جلسات کاری و یا کسب اطلاعات بیشتر از طریق تماس تلفنی با کارشناسان واحد بازرگانی ما ارتباط برقرار کنید.

این جلسه در تاریخ بیست و دو مهر ماه سال هزارو سیصد و نود و نه برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.