رئیس کل گمرک ایران
رشد 69 درصدی صادرات غیرنفتی ایران در بهار 1400
تیر 5, 1400
نمایشگاه اوراسیا
برگزاری اولین نمایشگاه اتحادیه اوراسیا در تهران
تیر 5, 1400

نشست مدیر شرکت با هلدینگ گیتی پسند اصفهان

هلدینگ گیتی پسند اصفهان

این نشست با حضور مدیر شرکت مدیریت صادرات زینو تجارت امین و جناب آقای مردانی، مدیر صادرات هلدینگ گیتی پسند اصفهان برگزار شد.

هلدینگ گیتی پسند بنيانگذار بزرگترين بخش خصوصي كشور در صنعت تاسيسات و ساختمان، سنگ‌بناي آن را با راه‌اندازي مراكز تحقيقاتي پليمر، مكانيك و برق و يكي دو واحد توليدي، هفده سال پيش و با همراهي و همت تعدادي از جوانان مستعد و كوشاي اصفهاني گذاشتند. نيت قلبي و انديشه راهبردي آنها، جلوگيري از خروج مواد خام نفتي از كشور، ايجاد اشتغال، توليد محصول ايراني و برجسته كردن نام ايران در پهنه كره خاكي (به ويژه در آسياي مركزي و حوزه خليج فارس) بود.

استراتژي و راهبرد گيتي‌پسند اينگونه تعيين شد تا با بهره‌ مندي از دانش روز دنيا و شناخت پتانسيل‌هاي داخلي اعم از مواد معدني، سرمايه گذاري در صنايع پليمري و نيروي انساني كارآمد، انواع محصول در صنايع تاسيسات ساختماني، تاسيسات برودتي و حرارتي و شيميايي و پليمري توليد و به بازارهاي داخلي و خارجي عرضه شود به اميد آنكه حداكثر ارزش‌افزوده را براي ايرانيان به ارمغان آورد.

گيتي‌پسند سال‌ها قبل با سرمايه گذاري در صنايع پليمري و توليد لوله و اتصالات تك لايه آذين لوله و پنج‌لايه نيوپايپ، و تجهيزات گرمايشي و سرمايشي اعم از چيلر، ميني چيلر، پكيج، رادياتور و … در بازار تاسيسات ساختماني و تاسيسات برودتي و حرارتي كشور پاي گذاشت.

در این جلسه که به دعوت هلدینگ گیتی پسند صورت گرفت؛ ضمن خوش آمد گویی به مدیران شرکت، به این مورد اشاره داشتند که هلدینگ گیتی پسند در زمینه صنت ساختمان به واسطه 22 شرکت زیر مجموعه خود در استان اصفهان فعالیت می کنند.

جناب آقای مردانی از همکاری با شرکت مدیریت صادرات زینو تجارت امین بسیار استقبال کردند و مدیر عامل شرکت نیز ضمن اشاره به سوابق فعالیت ها و ظرفیت های شرکت زینو تجارت امین بر ضرورت همکاری فیمابین تاکید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.