نشست مدیران زینو تجارت با آقای مهندس باقری
بهمن 15, 1399
بازدید هیئت مدیره از کارخانه های بزرگ تولیدی
بهمن 15, 1399

نشست هیئت مدیره با آقای سجاد نژاد رایزن بازرگانی سوریه

هیئت مدیره زینو تجارت با آقای سجاد نژاد، رایزن بازرگانی سوریه(دمشق) در مورد تجارت کشور سوریه به گفتگو پرداختند.

در ابتدا جلسه آقای سجادنژاد درخصوص وضعیت این کشور پس از جنگ صحبت کرد.

برخلاف تصور عموم مردم، تجار سوری درحوزه تجارت سابقه درخشانی دارند و بسیار با تجربه و قوی هستند.

تجار سوری اکثرا به دنبال گرفتن نمایندگی انحصاری برند های کالا و حذف واسطه ها هستند. برای تجار سوری قیمت پایین مزیت به حساب میاد و خیلی اهمیت داره.

کشور سوریه حتی پس از جنگ اخیر داعش در حوزه نساجی و موادغذایی صنعت بسیار قوی دارد. جدیدا بین بانک مرکزی ایران و بانک تجارت سوریه برای تبادلات مالی توافق نامه ای امضا شده است.

 ایران و سوریه از سال 90 شمسی قرارداد تجارت آزاد باهم دارند و کلیه کالاهایی که تبادل بشه تا 4 درصداز تعرفه گمرکی برخوردار است. اما در برخی موارد استثناء، تا سقف 100 درصد نیز تعرفه گمرکی اخذ می گردد.

از حدود 6000 کالایی که امکان صادرات و واردات دارد، تقریبا حدود 3000 کالا آن ممنوعیت تبادل دارد.

شرکت زینو تجارت با تجارب و ارتباطاتی که در کشور سوریه با عده ای از تجار سوری و شرکت های حمل و نقل کالا و مسافر برقرارکرده است، می تواند همکاری موفق و طولانی مدت با شما عزیزان داشته باشد.

همکاران ما در شرکت مدیریت صادرات زینو تجارت امین با کسب اطلاعات روز بازرگانی سعی در پیشرفت این حوزه دارند، تا با افتخار بتوانیم در عرصه بین الملل خدمت رسانی کنیم.

شرکت زینو تجارت امین مشتاقانه به دنبال همکاری طولانی مدت و مستحکم با شما می باشد. شما می توانید به جهت عقد جلسات کاری و یا کسب اطلاعات بیشتر از طریق تماس تلفنی با کارشناسان واحد بازرگانی ما ارتباط برقرار کنید.

این جلسه در تاریخ یک اردیبهشت ماه سال هزارو سیصد و نود و نه برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.